Klacht: Opzeggen abbonement verhuizing buitenland

r.amat op 23 juli 2015 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds December 2013 ben ik verhuisd naar het buitenland. Mijn abbonement loopt nog tot Januari 2016. Ik betaal dus al meer dan een jaar een abbonement voor een dienst die ik niet gebruik.
Een paar maanden vind ik oke, maar al 1,5 jaar?? En niemand die me hierbij wil helpen of me helpt aan een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Ik wil van mijn abbonement af waarbij ik al 1,5 jaar betaal voor iets wat ik niet gebruik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door