Klacht: iPhone activeert niet meer dankzij Hi medewerker

daniquemens op 21 mei 2015 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vanmiddag 20-05 in een Hi winkel geweest in Veenendaal (Hoofdstraat 75 3901 AG) om mijn iPhone 5s te laten maken, hiermee geen probleem. Ze vroeg mij om een leen toestel wat ik niet hoefde ivm eigen andere iPhone. Ze vroeg mij of mijn iPhone 5s “Zoek mijn iPhone” uitstond, waarvan ik geen idee had aangezien het al een tijd geleden was dat mijn 5s kapot was. Ze vroeg mij in te loggen op mijn iCloud op de computer van Hi, waarbij ze mijn “Zoek mijn iPhone” uit had gezet. Toen ging mijn iPhone 5 (waar mijn simkaart in zit en die ik nu al een tijd in gebruik heb ivm kapotte 5s) ineens resetten toen ik in de winkel stond, ik vroeg of dat hoorde en ze zei twijfelachtig ja. Nu wil mijn iPhone 5 sinds vanmiddag niet meer aan omdat zij mijn iPhone heeft gewist in het systeem. Als ik mijn iPhone ontgrendel staat er: Deze iPhone is zoekgeraakt. Bel mij alstublieft. (Met mijn 06 erachter) Ga ik verder in mijn telefoon krijg ik deze melding: Het kan enkele minuten duren om uw iPhone te activeren. Maar naar enkele minuten krijg ik een scherm met de melding dat er geen verbinding mogelijk is met het activeringssysteem en dat ik hem aan moet sluiten met iTunes, na dat gedaan te hebben krijg ik geen ander resultaat. En dit probeer ik al vanaf 15:00 vanmiddag. Ik weet niet wat hier het probleem kan zijn, maar het is gebeurt nadat de Hi verkoopster mijn iPhone heeft verwijderd in het systeem.

Gewenste Oplossing:

Een duidelijk antwoord waarbij mijn telefoon het weer gaat doen zoals elke dag hier voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door