Klacht: Hi “steelt” van klanten

mariekje29 op 03 januari 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 december liep mijn abonnement af. Ik heb dit netjes ruim van te voren (lees meer als 2 maanden) opgezegd. Toch laten ze me de complete abonnementskosten over december betalen en krijg ik dit pas ruim een maand later terug. Hun uitleg: dit is standaard, dit doen we bij iedereen en kunnen we niet veranderen. Dit betekend dus dat ze iedere klant die een abonnement opzegd (en dit zijn er vast heel veel) eerst teveel abonnementskosten laten betalen om dit vervolgens pas ruim een maand later weer terug te betalen (zonder rente natuurlijk).

Dit is pure diefstal! Waarom moet je dan zo ver van te voren opzeggen????

Gewenste Oplossing:

Als ik per 18 december opzeg wil ik ook per die datum van de Hi af zijn en niet eerst nog weer eens een maand op MIJN geld moeten wachten!

Alle klachten die gemeld zijn door