Klacht: Het ruilen van een ongebruikt toestel

op 08 april 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Heb een abonnement met toestel afgeloten en op 26-03-2013 ontvangen, na ontvangst bleek dat deze niet werkte.Na diverse mail en telefoon verkeer was het beter dat ik het toestel ruilde, en aangetekend verstuurde. Dit heb ik gedaan en het toestel is 30-03-2012 binnen gekomen bij Hollandse nieuwe.
Na weer diverse mail en telefoon verkeer kan niemand mij nu vertellen wat de stand van zaken is. ik heb wel alles vooruit moeten betalen, wat nu blijkt voor lucht. Aan de telefoon zijn ze vriendelijk maar ja dat is voor hun ook kassa.Ondertussen gaan mijn tegoeden vanzelf weg daar deze elke maand vervallen en ik nog niets heb gebruikt.

Dat ik met spoed een werkend toestel waar ik voor aan het betalen ben, in huis heb en kan gebruiken.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 08 april 2013 om 10:42 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht, wij kunnen ons goed voorstellen dat u snel een nieuw toestel ontvangt. Zoals mijn collega u zaterdag middels een email heeft geïnformeerd zit wordt helaas een verwerkingstijd van 10 werkdagen gehanteerd.

Graag wil ik u adviseren om, wanneer er op 18 april nog geen contact met u is opgenomen, nogmaals contact met hollandsnieuwe op te nemen.
U beschrijft in uw klacht dat de bundel komt te vervallen, echter is uw 275 bundel 3 maanden geldig. Dit tegoed zal de volgende maand eerst verbruikt worden, waarna u gebruik maakt van het volgende bijgeschreven tegoed.

Gezien een fout op klacht.nl is het niet mogelijk om middels een 'reactie' te reageren op uw item. Hierdoor zijn wij genoodzaakt middels een oplossing te reageren. Mocht u nog vragen hebben, willen wij u vragen een nieuw item aan te maken. Daarnaast wijzen wij u er graag op dat hollandsnieuwe ook telefonisch, per email of een bericht op Facebook/Twitter bereikbaar is.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Ravejo

7 jaren geleden - De klacht is helemaal niet opgelost. Hollandse Nieuwe heeft het er nu over dat ik moet wachten tot 18-04-2013 in deze leugen verhaal. Ik heb op mail de bevestiging dat zij het toestel op 30-03-2013 ontvangen heb. Ik heb ondertussen meer als 10 mailtjes en of telefoon gesprekken gevoerd. Ik heb zelfs afgesproken dat als ik tot en met de 10-04-2013 niets van hun hoor, het abonnement in zijn geheel wil afzien. Dit omdat dat ook in een bepaalde tijd moest gebeuren. Ik ga echt niet wachten tot 18-04-2013 voordat ik dan moet reageren. Mijn eerste maand is dan bijna om en heb ik voor letterlijk niets betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Ravejo