Klacht: Het niet leveren

op 20 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu 9 dagen op een pakketje ze laten het 3 dagen in Parijs leggen en nu 3 dagen in Amsterdam het zou aan de deur aangeboden zijn (niet waar) het zou bij de parcel shop aangeboden zijn (niet waar) ik heb 4 keer gebeld ben van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet waar het pakket is het is 1 hele grote schande voor jullie bedrijf ik denk dat het mijn laatste keer is dat ik bij jullie om de dienst vraag.

Gewenste Oplossing:

Als ik na 9 dagen is een keer mijn pakket ontvangen had, ik heb de onderdelen het weekend nodig maar daar kan ik wel naar fluiten
pakket nummer 09589070000084T

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

10 maanden geleden - Beste Janos, Bedankt voor je bericht. Mijn collega van de klantenservice zal contact met je opnemen. Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Janos Ras