Klacht: Het niet leveren

op 20 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu 9 dagen op een pakketje ze laten het 3 dagen in Parijs leggen en nu 3 dagen in Amsterdam het zou aan de deur aangeboden zijn (niet waar) het zou bij de parcel shop aangeboden zijn (niet waar) ik heb 4 keer gebeld ben van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet waar het pakket is het is 1 hele grote schande voor jullie bedrijf ik denk dat het mijn laatste keer is dat ik bij jullie om de dienst vraag.

Gewenste Oplossing:

Als ik na 9 dagen is een keer mijn pakket ontvangen had, ik heb de onderdelen het weekend nodig maar daar kan ik wel naar fluiten
pakket nummer 09589070000084T

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Janos, Bedankt voor je bericht. Mijn collega van de klantenservice zal contact met je opnemen. Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Janos Ras