Klacht: schade

pietgeers op 22 maart 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor een midweek spanje via ryanair een auto gehuurd bij hertz malaga. maandag 12 maart opgehaald ,was al via creditcard betaald[€123,19] voor 4 dagen.
de medewerker wou nog een verzekering kwijt om het eigen risico af te kopen van 670,00 ben hier niet op in gegaan De auto was schadevrij volgens hem en als er toch iets was moest ik het melden
de parkeer garage is qua licht niet echt ideaal om een zwarte auto te inspecteren.
bij de linker achterdeur enkele krassen ontdekt,teruggegaan naar de Hertz balie en dit gemeld. dit viel volgens hem niet onder schade en was no problemo en it,s oke .
vrijdag 16 maart om half 5 s’ochtends weer neergezet en vandaag een vette rekening in de bus van € 283,10 wegens non waivable damage heb gelijk een mail gestuurd naar hertz en wacht het af

Gewenste Oplossing:

terug stortten van mijn €283,10

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door