Klacht: Roekeloos rijgedrag chauffeur

Noord258 op 30 mei 2024 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

,
Ik heb een klacht over de bestuurder van jullie bezorgbusje met het kenteken VRZ 77 T. Het busje kwam afgelopen woensdagavond rond kwart over zes in Diepenveen met idioot hoge snelheid, op de verkeerde weghelft door een onoverzichtelijke bocht. Daarmee bracht hij de veiligheid van een passererende wandelaar in gevaar, en wist ik een aanrijding te voorkomen door boven op mijn rem te staan. Toen ik hem er op aansprak reageerde hij alsof het hem weinig kon schelen.

Zeker geen reclame voor jullie bedrijf!!

Gewenste Oplossing:

Excuus en aanspreken chauffeur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

HelloFresh

Heeft op 02 juni 2024 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Siebren,

Jeetje dit is zeker niet de bedoeling! Goed dat je dit meldt. Ik heb hier dan ook een melding van gemaakt bij de bezorging zodat dit opgepakt kan worden met de desbetreffende chauffeur.

Groet, Bente van HelloFresh

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Noord258