Klacht: geen levering

kimmie123456 op 02 april 2025 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had zoals iedere week een box besteld bij hello fresh. Deze word altijd dinsdag avond geleverd, ik ben dan vaak niet thuis, maar in de app aangegeven dat ze het mogen achter laten bij de voordeur. Nu werd er niks achter gelaten en moest ik een nieuwe bezorg afspraak maken. na 23 minuten aan de telefoon te hebben gezeten een bezorgafspraak gemaakt voor de dag erna. een paar minuten later een sms met deze levering kan niet worden bezorgd dus u krijgt uw geld terug gestort.
Weer ruim een half uur aan de telefoon en er word gezegd er is geen route bij u in de buurt morgen dus we kunnen niet leveren. Ik zie ze gewoon de volgende dag rijden. Buiten dat hun horen hem af te geven zoals in de app is doorgegeven. ik had rewards verdiend door mijn bestellingen dus ik had een bepaald tegoed op verschillende toetjes die raakt ik ook kwijt. Hun tegemoetkoming was 2 weken 30% korting op je box. Dus nu moet ik alsnog boodschappen doen terwijl ik deze week iedere dag moet werken van 8.00 tot 21.30 Top geregeld weer en zonder begrip.

Gewenste Oplossing:

mijn box moet gewoon geleverd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

HelloFresh

Heeft op 03 april 2025 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Kim,
Wat vervelend om te horen dat je bezorging niet volgens afspraak is verlopen en dat dit zoveel tijd en frustratie heeft gekost. Ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is, vooral als je erop rekent dat de box bij de voordeur wordt achtergelaten en je nu alsnog boodschappen moest doen met een druk schema.

Ook je verloren rewards en de communicatie rondom de bezorging hadden beter moeten verlopen. Dit is niet de ervaring waar wij naar streven voor klanten. Ik wil dit graag verder bekijken en zien wat ik voor je kan doen. Wil je een bericht sturen via hellofresh.nl/contact, zodat ik met je mee kan denken over een passende oplossing?
Nogmaals mijn excuses en ik hoor graag van je!
Groet, Bente van HelloFresh

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kimmie123456