Mijn Klacht:
ik had zoals iedere week een box besteld bij hello fresh. Deze word altijd dinsdag avond geleverd, ik ben dan vaak niet thuis, maar in de app aangegeven dat ze het mogen achter laten bij de voordeur. Nu werd er niks achter gelaten en moest ik een nieuwe bezorg afspraak maken. na 23 minuten aan de telefoon te hebben gezeten een bezorgafspraak gemaakt voor de dag erna. een paar minuten later een sms met deze levering kan niet worden bezorgd dus u krijgt uw geld terug gestort.
Weer ruim een half uur aan de telefoon en er word gezegd er is geen route bij u in de buurt morgen dus we kunnen niet leveren. Ik zie ze gewoon de volgende dag rijden. Buiten dat hun horen hem af te geven zoals in de app is doorgegeven. ik had rewards verdiend door mijn bestellingen dus ik had een bepaald tegoed op verschillende toetjes die raakt ik ook kwijt. Hun tegemoetkoming was 2 weken 30% korting op je box. Dus nu moet ik alsnog boodschappen doen terwijl ik deze week iedere dag moet werken van 8.00 tot 21.30 Top geregeld weer en zonder begrip.
Gewenste Oplossing:
mijn box moet gewoon geleverd worden
