Klacht: Geen box ontvangen wel incasso bureau

Pim Santhuizen op 30 juni 2023 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels 4 keer contact gehad met call2collect, zo’n shady incasso bureau die niet antwoord op email en blijkbaar ook niet zijn telefoontjes administreert.
Ze willen 80 euro voor een Box die niet geleverd is. Uiteraard betaal ik niets al gaan we naar de rechter. Uit de buurt blijven van beide bedrijven is mijn advies!

Gewenste Oplossing:

Geen contact meer met beide, wellicht een bloemetje maar wat er ook gebeurd geen kortingscode of gratis box!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pim Santhuizen