Klacht: geen box besteld

sxonjo op 02 juli 2023 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

enkele weken geleden kreeg ik een mail dat er bij mij een box zou worden bezorgd. Direct met de klanten service gebeld dat ik geen box besteld had en hem dus ook niet wou.Het meisje aan de telefoon vond het nog al moeilijk en de volgende dag stond ik dus op scherp in de tuin hoe het af zal lopen.Toen er een hellofresh auto bij mijn deur stopte heb ik direct gezegd dat ik niks besteld had en dat ik ook niks wou. de box heeft de auto niet eens verlaten. Daarna kwamen er nog wat sms en mails binnen waar ik op heb gereageerd met de zelfde antwoorden. als ze binnen kwamen weet ik niet.

deze week kreeg ik een aanmaning.

weer geprobeerd om met hellofresh contact te zoeken maar dat is nog al moeilijk. was op zoek naar een mail adres maar kwam niet veel verder dan een virtuele chatbox die niet echt snapte dat ik op zoek was naar hun emailadres. daarna maar gegoogled waar ik een mail adres tegen kwam. [email protected].

deze gemail met mijn klacht maar binnen een minuut kreeg ik een (auto)reactie!!

Dit is een automatisch bericht. Omdat we je beter én sneller kunnen helpen via andere kanalen, is onze klantenservice niet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt dus niet gelezen.
Vragen? Misschien vind je jouw antwoord in ons Helpcenter.
Liever persoonlijk geholpen worden? We zijn bereikbaar per telefoon, chat of social media via deze link.
De klantenservice staat elke dag voor je klaar:

via de link kom ik weer terecht bij de virtuele assistent.

Ik wil het ook gewoon via papier kunnen doen zodat ik kan bewijzen wat ik gemeld heb

Hoe verder!!!

Henk-Jan Takens

Dat ik het niet hoef te betalen en dat ik dat op papier heb.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 03 juli 2023 om 09:07 geantwoord

Hello Henk-Jan,

Wat vervelend om te horen dat je een box zou ontvangen die je niet had verwacht. Ik zie dat je het lidmaatschap in april had geheractiveerd, vandaar dat er toen een box is besteld. Wij gaan er vanuit dat als het lidmaatschap actief is, dat je een box wil ontvangen en dat je hier dan ook van op de hoogte bent. Helaas kunnen we de kosten niet kwijtschelden omdat de de box geprobeerd hebben te leveren door het actieve lidmaatschap.

Groetjes, Bente van HelloFresh

sxonjo

Heeft op 04 juli 2023 om 10:12 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik heb meer dan een dag van te voren gemeld dat ik de box niet wou hebben. Dus ik wil ik nog steeds niet betalen. Bij mijn weten heb ik ook alleen maar gekeken wat de recepten toen waren.

Alle klachten die gemeld zijn door sxonjo