Klacht: Bezorging box zonder akkoord

Bskoopman op 03 januari 2024 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Ruim 2 jr geleden gebruik gemaakt van HelloFresh en abbonement opgezegd. Na een reclame te hebben gezien vorig week gekeken of er leuke menus waren maar was niks voor ons dus van site afgegaan. Vandaag werd er een box bij de buurvrouw geleverd??? Ik gebeld en doordat ik(na 2 jr) had ingelogd was mijn abbonement weer geactiveerd!?!? Vind dit echt te gek voor woorden, als ik inlog na 2 jr bij bijv Kobo wordt dit toch niet niet automatisch geactiveerd? Ik werk tot 1700 en buuf is niet thuis, dus box staat al vanaf 12:30 te verpieteren,hoe bedoel je voedselverspilling! Ook klantenservice gaf aan dat ik e-mails heb gehad en ja idd heb ik gekregen na een check op oud e-mail adres wat ik al die tijd niet hebt gebruikt…….

Geen betaling van de box die ik nu toch moet weggooien aangezien het nu al ruim 4uur buiten de koelkast staat

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

HelloFresh

Heeft op 07 juni 2024 om 13:06 geantwoord

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van HelloFresh

1 week geleden - Hello Brenda! Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap perongeluk had geactiveerd. Dit staat wel altijd vermeld bij het inloggen zonder lidmaatschap, om te voorkomen dat klanten ongewenst weer boxen ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je hier misschien overheen hebt gelezen, en daarom versturen wij na het heractiveren altijd een e-mail. Het is vervelend dat je niet bewust was van de levering :(. Wij kunnen niet de hele box vergoeden, omdat wij ook kosten hebben gemaakt voor het inkopen van de ingrediënten. Indien sommige ingrediënten niet meer bruikbaar zijn kan je onze klantenservice contacteren :). Groetjes, Nicole van HelloFresh

Alle klachten die gemeld zijn door Bskoopman