Klacht: Bezorger maakt fout en klant moet overal achteraan

Rosannevdb op 03 januari 2024 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

De bezorger had waarschijnlijk mijn box bij iemand anders gebracht en is weggegaan zonder terug te komen en wat te zeggen over hoe nu verder. Dan krijg je een SMS met een 06 nummer dat door een logistiek probleem je oorspronkelijke box niet meer geleverd kan worden en dat ze graag horen of ze een box met mogelijk andere inhoud mogen naleveren of dat je de kosten liever vergoed krijgt. Helaas staat er niet hoe je dat moet laten weten én kun je op dat 06 nummer niet reageren. Lange zoektocht naar het telefoonnummer en vervolgens te lang in de rij voor bellen tijdens mijn werk. Via de chat onvriendelijk te woord gestaan door iemand die zei dat ik mijn incasso niet had moeten terugdraaien. Als ik een herinnering krijg dan moest ik die maar betalen en dan wéér contact met de klantenservice zoeken om mijn factuur te laten kwijtschelden en het geld dan terug te krijgen. Het was ab-so-luut niet mogelijk om nu in het systeem al de factuur voor mij kwijt te schelden, zei deze mevrouw. Toen ik een tijdje later belde omdat ik de factuur niet kon betalen (alleen creditcard en paypal) kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat dat wel mogelijk was geweest en dit gelijk voor mij in orde maakte. Goed gekomen maar het is toch belachelijk dat je als klant zo veel tijd kwijt bent aan een foutje van een bezorger en Hello Fresh? geen excuus of korting op een volgende box oid.

Kortingscode.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

HelloFresh

Heeft op 07 juni 2024 om 13:16 geantwoord

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van HelloFresh

7 dagen geleden - Hello Rosanne! Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Mijn excuses! Ik begrijp dat wanneer je box niet geleverd kan worden het vervelend is dat je zelf tijd en moeite in de terugbetaling moet steken. Dit is niet de bedoeling. Ik ga je feedback doorgeven, bedankt! Nogmaals mijn excuses hoor de situatie. Groetjes, Nicole van HelloFresh

Alle klachten die gemeld zijn door Rosannevdb