Klacht: Annulering box

Eceliniz op 24 augustus 2023 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag aankaarten dat er een probleem is met mijn lidmaatschap. Hoewel ik het lidmaatschap heb geannuleerd op 21 augustus, merkte ik dat er toch 22.99 euro van mijn rekening is afgeschreven. Ik heb met Kadir van de klantendienst gesproken en ik heb gezegd dat ik geen enkele box wil ontvangen. Hij zei dat hij het heeft opgelost, maar opeens zie ik dat er geld is afgetrokken van mijn rekening. Ik wil graag dat dit wordt opgelost.

ik kan hun nergens contacteren.

Zou u alstublieft kunnen helpen om dit op te lossen? Ik wil graag het afgeschreven bedrag terugkrijgen. Ik waardeer uw hulp bij het snel oplossen van dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het afgeschreven bedrag terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 27 augustus 2023 om 20:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Aleyna,

Wat vervelend dat er een bedrag van van je rekening is afgeschreven! Ik kijk graag even mee waar het mis gaat. Je kan daarvoor contact opnemen via hellofresh.nl/contact-us.

Groetjes, Bente van HelloFresh

Alle klachten die gemeld zijn door Eceliniz