Klacht: Account stop gezet, toch boxen ontvangen.

Dushii op 28 juni 2023 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Ik had mijn account bekeken was daardoor weer lid. Ik had zoiets ok prima, ik heb een kortingcodes leuk.

Dag erna mail dat mijn box bezorgd ging worden, ik schrok daarvan want had niks uitgezocht. Dit kon met veel pijn en moeite stop gezet worden, zowat mijn ziel moeten verkopen, maar was geregeld.

Daardoor heb ik even pas op de plaats gemaakt. Daarna toch weer wat dingen uitgezocht. En toen kwam een box met niks waar ik om gevraagd had, maar wel wat hun origineel erin hadden staan.
Ik heb boos gebeld en opgezegd.

Vandaag krijg ik een mail dat er toch weer een box onderweg is!! Terwijl ik heb opgezegd!!

Nu al lange tijd aan het chatten dat ik op wil zeggen dus geen boxen meer wil! Mijn tegoed moeten ze daarvoor gebruiken, maar nee zegt die mevrouw die blijft staan voor als je weer heractiveerd!! Ik wil nooit meer lid worden, dus tegoed moet gebruikt worden.

Ik wil dat hun geen boxen meer sturen, mijn tegoed verrekenen en mijn account weg gooien.

Ik wil dus geen tegoed laten staan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dushii

9 maanden geleden - Ik heb een tegoed staan van over de 50 euro, deze wordt niet gebruikt om een deel van de kosten te betalen van de boxen die hun blijven sturen. Ik hoor helaas meer van deze klachten.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Dushii

8 maanden geleden - Nog steeds geen reactie van hellofresh, wel weer een dreigbrief dat het naar de deurwaarder gaat!!

Reactie van de melder van de klacht Dushii

8 maanden geleden - Vandaag weer een dreigbrief gehad dat ze naar een incassobureau stappen, ik wil gewoon dat het verrekend wordt! Waarom is dat zo moeilijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Dushii