Klacht: Hele hoge kosten

op 31 juli 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ongevraagde sms berichten heeft mijn zoontje van 10 jaar gekregen. In tranen was hij toe hij er veel later achterkwam. Ik dacht dat het om een bedrag gong van 120 euro. Nu net Tele2 aan de lijn gehad. Gaat om bedrag van 620 euro!!!!!!! Zoontje afgesloten van telefoon en intens verdrietig. Wat is dit een afschuwelijke manier om je geld te moeten verdienen. Wat een oplichterij. Op zijn mobiel staan berichten t/m maart maar het is tot juli doorgegaan.

Als gehele bedrag wordt vergoed en een sorry van het bedrijf aan mijn zoontje want die is echt overstuur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:25 geantwoord

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:52 geantwoord

Er helpt echt niks