Klacht: Helaas we kunnen niks voor je betekenen.

op 03 februari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondertussen ben ik al 2 maanden afgesloten door Hollandsnieuwe door verwarring bij de betaling van mijn rekening. Mijn dossier is toen naar Intrum gestuurd zodat zij het verder kunnen afhandelen. Na vele telefoontjes en e-mails begreep HollandsNieuwe mijn zaak maar konden niet het dossier terughalen. Zij verwezen mij door naar Intrum om via hun het dossier terug te krijgen bij HollandsNieuwe. Maar hoeveel brieven ik ook stuur en hoe vaak ik ze ook bel ik krijg steeds hetzelfde verhaal, namelijk we zijn er nog mee bezig en binnen enkele dagen krijgt u bericht. inmiddels alweer 3 weken geleden… Toch gaat deze klacht over HollandsNieuwe, want nu ik merkte dat er bij Intrum geen contact te krijgen was nam ik maar weer contact op met HollandsNieuwe. Weer begrepen ze mijn zaak en weer konden ze het dossier niet terug krijgen, maar zelfs op mijn vraag of ze een bericht konden sturen naar Intrum of die mijn dossier konden behandelen bleek te veel gevraagd te zijn. Al 2 maanden zit ik al zonder contact, tot ergernis van mijn vrienden, ouders en werk. Nu hoop ik dat dit niet nog eens 2 maanden gaat duren en HollandsNieuwe nu eindelijk eens actie onderneemt.

Gewenste Oplossing:

Dat dit zo snel mogelijk door HollandsNieuwe wordt opgelost zodat ik weer bereikbaar ben en verder kan met HollandsNieuwe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 07 februari 2014 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik je case uitgezocht. Ik zie dat u bent afgesloten in verband met een openstaande betaling. Wij hebben u meerdere malen de gelegenheid gegeven om de betaling alsnog te voldoen. Helaas hadden wij de betaling niet ontvangen, waardoor wij genoodzaakt waren de case over te dragen aan Intrum Justitia.

Helaas kan ik hierin verder niets meer voor u betekenen, verdere communicatie verloopt via het incassobureau.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht R.Duesmann

3 jaren geleden - Dit noem ik geen oplossing, dit is juist precies waar mijn klacht over gaat! Doorsturen naar het probleem en dat oplossen noemen vind ik heel raar. Snap nu wel waarom Hollandsnieuwe zo´n hoog oplossingspercentage heeft...

Alle klachten die gemeld zijn door R.Duesmann