Klacht: Slechte kwaliteit bril

Marsjo1964 op 28 mei 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Variofocus focus laten aanmeten, werd afgeleverd met het leesgedeelte ver onderin de bril. Na 30 minuten gegarandeert hoofdpijn. Klachtafhandeling van Hans Anders is ronduit slecht, klachten worden net zo lang genegeerd tot de garantietermijn om is. Slechte bril, slechte service: daarvoor kun je bij Hans Anders terecht

Gewenste Oplossing:

In overleg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 28 mei 2019 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte dhr. Leenders,

Bedankt voor uw bericht.

U heeft uw al vele keren ingediend. Het is inmiddels al beoordeeld en helaas blijven wij bij hetzelfde standpunt. We kunnen wij uw klacht dan ook niet in behandeling nemen.

Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
Linda
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door