Klacht: Slecht service

op 25 maart 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben niet tevreden met mijn brillen, zo ik heb de brillen terug brengen naar Hans anders winkel in Zwanenveld Dukenburg op 17 maart.
Ik heb nog niet mijn geld terug gekregen.
Tot waneer moet ik wachten?

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 25 maart 2020 om 17:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Abir Alsalti,

Hartelijk dank voor het melden van uw onvrede.

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat de brillen die u bij Hans Anders hebt gekocht niet naar wens waren en dat u deze hebt moeten retourneren. Ik begrijp dat u uw geld graag zo spoedig mogelijk tegemoet ziet.

Het opmaken van een retourbetaling wordt bij ons geheel handmatig uitgevoerd. Hierdoor kan het tot tien werkdagen duren voor u het geld op uw rekening hebt ontvangen. Ik wil u graag vriendelijk verzoeken dit termijn af te wachten. Mocht u onverhoopt na tien werkdagen nog geen geld hebben ontvangen, dan vernemen wij dit graag van u.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Linda
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Abir Alsalti