Klacht: Oogmeting

op 14 januari 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben al 6 jaar klant bij Hans anders. Vandaag heb ik er weer een nieuwe bril besteld. Tot mijn verbazing heb ik vandaag voor het eerst een echte ontmoeting gehad.

Toen ik vroeg hoe dat kwam aan de man die mij vandaag geholpen heeft. Vond hij het ook een rare situatie. Mijn ogen zijn een flink stuk achteruit gegaan door verkeerde hulp. Ik vind dit een bijzondere zaak.

Ik ben tevreden als er met mij over gesproken wordt en uitgelegd wordt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien dat jullie als klantenservice team hiervoor iets kunnen bedenken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 januari 2020 om 13:29 geantwoord

Beste HelenvanBakel,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg naar om te vernemen dat u destijds niet goed op de hoogte bent gesteld betreft uw aankoop.

Ik heb direct contact opgenomen met mijn collega in de winkel in Haarlem, Grote Houtstraat. Hierbij heeft mijn collega Sander, die u de afgelopen keer heeft geholpen aangegeven dat de meting compleet voor u is gedaan en dat hij begreep dat dit met uw vorige aankopen niet het geval geweest is.

Waardoor de metingen destijds in de andere winkel in Haarlem niet naar behoren gedaan is, dat kan ik helaas niet meer achterhalen. Ook zijn er geen collega’s meer die u destijds hebben geholpen. Ik vind het daarom erg spijtig om dit u te moeten mededelen, maar ik kan op dit moment geen verdere uitleg geven over het contact wat er in de winkel in Haarlem, Rivieradreef is besproken.

Excuses voor het ongemak.

U bent uiteraard van harte welkom om alle stappen van een oogmeting te kunnen bespreken met een van mijn collega’s in de winkel.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HelenvanBakel