Klacht: Niet blij

op 02 december 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Glazen zaren verkeerd 14 dagen gesukkeld .volgens een van de verkoopsters is mijn bril te groot ,dan maar ciliconenpets op neusvleugel plakken maar helpt niet ik wou volgend jaar een nieuwe plus zonnebril aanschaffen ,maar zeker niet bij jullie mevr dumas chantal

Dit weet ik niet

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 december 2019 om 16:55 geantwoord

Beste Chantaldumas6@gmail.com,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg naar om te vernemen dat u niet tevreden bent met het product wat u bij Hans Anders hebt afgenomen.

Daarvoor onze welgemeende excuses.

U bent altijd welkom in de(zelfde) winkel of een andere winkel van Hans Anders, zodat wij kunnen kijken of wij iets anders voor u kunnen betekenen.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Heeft op 02 december 2019 om 19:58 geantwoord

Misschien een tussenkomst voor de bril waar ik niet blij mee ben .een van de verkopers, beweerde van we gaan door zelf tot een andere bril die niet van mij neus schuift met die siliconen op neusvleugels is geen oplossing .als ik de vraag stelde ,waar ik die siliconen stukjes kan kopen wist hij het niet

Bericht van Hans Anders

1 week geleden - Beste Chantaldumas6@gmail.com,Nogmaals dank voor het melden van uw onvrede.Ik heb zojuist nogmaals een collega vanuit de winkel gesproken.Er is aangegeven dat u van harte welkom bent in de winkel zodat mijn collega's kunnen kijken wat zij als verdere alternatieven heeft.Ik wil u daarom nogmaals adviseren terug te komen naar de winkel om te kijken naar een gepaste oplossing.Met vriendelijke groet, Lisanne Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Chantaldumas6@gmail.com