Klacht: kosten

m.godschalk op 21 september 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 bril kopen en de 2e en 3e gratis zegt hans anders ik heb echter voor de 3e montuur glazen bril – zelf betalen nog 50.00 betaald. Gewone leesbril. Daar klopt dus niks van??

Gewenste Oplossing:

Als ik 50.00 terug krijg. Mogen ze de 3e bril hebben.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 21 september 2020 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste m.godschalk,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de meerprijs die u hebt moeten betalen voor de derde bril. Naar aanleiding van de voorwaarden betaalt u voor bijvoorbeeld extra glasopties een meerprijs. Aangezien u hebt gekozen voor glazen kraswerend en ontspiegeling, betaalt u hiervoor een meerprijs van €50. Ik kan hierin helaas niks voor u in betekenen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Romy
Hans Anders Webcare

m.godschalk

Heeft op 21 september 2020 om 11:27 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik ben duidelijk niet ingelicht hierover ze doen net alsof er echt de 2e en 3e bril helemaal gratis is. Er staat ook nergens dat het alleen een bril is waar verder niets in zit. Daar werd niet over besproken en na de betaling als ik dat thuis bekijk valt dit op is fout waar wil ik dat van weten nogmaals dat stast niet bij de aanbieding

Bericht van Hans Anders

4 jaren geleden - Beste m.godschalk, Ik vind het heel erg jammer om te vernemen dat u niet bent ingelicht over de meerprijs van de glasopties. In de actievoorwaarden staat dat de derde bril een standaard bril is zonder bewerkingen. Als u hier niet over bent ingelicht, wil ik u aanraden om dit kenbaar te maken in de winkel. Mijn collega's zouden dan met u bespreken wat de eventuele mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Romy Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht m.godschalk

4 jaren geleden - Ik denk dat het julie taak is om jullie personeel te instrueren hoe het werkt en niet naar mij schuiven om dit te regelen met de dame in de zaak. Ik kan nergens op jullie reclame voorwaarde zien staan, dat hoort wel zo waar moet ik dat anders vinden als je niet wordt ingelicht. Een simpele leesbril was voor mij oke geweest. Ik ben niet tevreden met een oplossing waardoor ik moet gaan marchanderen met die dame in de winkel daar heb ik geen zin in dat werkt toch niet. De mensen die in de winkel(s) werken schuiven alles op de klant dat is zeker klantvriendelijk. Ben benieuwd wat jullie ondernemen

Bericht van Hans Anders

4 jaren geleden - Beste m.godschalk, Bedankt voor uw reactie. Ik heb de winkel gebeld en de vestigingsmanager neemt deze week telefonisch contact met u op om dit verder te bespreken. Wij van de klantenservice zijn verder niet bevoegd om hierin een beslissing te maken. Met vriendelijke groet, Romy Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door m.godschalk