Klacht: Gratis bril beloven aan het eind bedrag van 299 euro moeten betalen

[email protected] op 09 juni 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man en ik liepen binnen bij Hans anders met de vraag of ik een bril kon uitzoeken op mijn man zijn bril spaar plan.. de verkoopster keek in systeem en zei .. ja dat kan.. met mijn vraag kan dat ook voor varivocaal. Ja zei de verkoopster.. wij afspraak gemaakt en bril uitgezocht.. aan het eind kreeg we te horen dat we 299 euro moeten betalen.. hoezo?? Ze beloofden ons een gratis bril..
Niet iets beloven wat ze niet waar kunnen maken. Zwaar teleurgesteld naar huis gegaan..

Gewenste Oplossing:

Niet iets beloven wat ze niet waar kunnen maken..

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Beste mevrouw Lubbinge, Ik vind het vervelend om te vernemen dat u nog moest bijbetalen voor de bril terwijl u dat niet had verwacht. De voucher van het Bril Totaal Plan is inderdaad overdraagbaar dus ik denk dat mijn collega in de winkel dit bedoelde toen zij aangaf dat u gebruik kon maken van het Bril Totaal Plan. Ik heb uw offerte opgezocht in ons systeem, ik zie dat de prijs is berekend op basis van onze meest uitgebreide varifocus glazen, de Individual glazen. Deze glazen zijn duurder dan waar u voor kunt sparen in een Bril Totaal Plan. Hierom zal er altijd bijbetaald moeten worden bij een dergelijke bril. Helaas kan ik het account van uw man niet vinden in ons systeem. Als ik zijn geboortedatum en achternaam mag ontvangen kan ik controleren welk Bril Totaal Plan hij precies heeft en of de juiste korting is berekend. Indien u wenst dat ik dit voor u controleer verneem ik graag uw reactie. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Britt Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Goedemiddag Britt. Bedankt voor je snelle reactie De geboorte datum van mijn man is 21-03-1962.. achternaam Gerrits 6545Kz Het bril plan wat jij heeft is niet voor varifocus.. maar dat werd niet meteen vermeld.. bij het maken van de afspraak werd niet gezegd dat we bij moesten betalen.. dus we gingen er van uit dat de bon genoeg was.. Groet Karin lubbinge

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Goedemorgen mevrouw Lubbinge, Ik zie inderdaad dat uw man een bril totaal plan heeft voor een enkelvoudige bril. Met de voucher die u uit dit plan ontvangt kunt u wel een varifocus bril aanschaffen, maar dan is de voucher een betaalmethode voor de waarde die er op staat. In dit geval heeft de voucher een waarde van 72 euro en dus zou u hiermee een deel van het bedrag kunnen betalen. Mijn excuses dat de medewerker in de winkel dit in de eerste instantie niet heeft uitgelegd. Gelukkig zie ik wel in de order staan dat er een korting is gegeven van 310 euro over de glazen, omdat meneer een bril totaal plan heeft. U kunt eventueel met de kennis die u nu heeft opgedaan een meer voordelige bril samen laten stellen. Met vriendelijke groet, Lars Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Belachelijk.. dat betekend dat jullie niet professioneel personeel hebben lopen... Iemand iets beloven en het dan niet waarmaken.. dat is geen goede reclame.. Ik Ga er van uit dat ernog wat mee gedaan wordt.. Groet Karin lubbinge

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2021 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Karin Lubbinge,

Bedankt voor uw bericht. Ik wil u allereerst mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Dit is niet wat u van Hans Anders mag verwachten.

Ik had graag na willen gaan of er meer informatie bekend was over de klacht, echter kan ik uw man onder de gegevens welke u eerder heeft doorgestuurd niet meer terugvinden in ons klantenbestand...

Mocht u aanvullende informatie willen, of dat de klacht opnieuw beoordeeld wordt, laat ons dit dan even weten.

Met vriendelijke groet,
Lisanne
Hans Anders Webcare

[email protected]

Heeft op 13 juli 2021 om 18:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Na 4 mails wordt er nog steeds niet goed gelezen.. het gaat mij er om dat ze me niet iets moeten beloven wat ze niet waar kunnen maken

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]