Mijn Klacht:
2 jaar geleden heb ik brillen gehaald omdat ik voor rijlessen echt een bril moest hebben. Ik merkte dat na een tijd dat mijn ogen slechter zijn geworden, vorige maand opnieuw oogmeting gedaan en ik moest inderdaad voor een nieuwe bril kijken en nieuwe glazen besteld worden. Mijn zorgverzekering heeft de vergoeding verhoogd met 50 euro, waardoor het 250 euro werd. Hans Anders locatie in Rotterdam had nog tot 2x toe gekeken en uitgezocht en uiteindelijk verteld dat ik ookal zit ik binnen de 3 jaar nog steeds de volledige vergoeding zou krijgen. Want eigenlijk kan ik dat pas in 2022 weer krijgen. Maar dat werd mij niet verteld. Tot gisteren kreeg ik een factuur binnen van 200 euro die ik binnen 14 dagen moet betalen, omdat mijn zorgverzekering maar 50 euro heeft betaald. Ik heb ze gebeld en inderdaad gaf me verzekering aan dat in de 3 jaar alle vergoeding al had verbruikt waardoor alleen 50 euro door hen is betaald. Ik heb klantenservice meteen van Anders gebeld, die wilden mij doorverbinden naar de locatie waar ik mijn brillen heb gehaald en tot heden toe ( 2dagen) hebben ze mij nogsteeds niet teruggebeld en nemen ze hun telefoon ook niet op.
Als zij mij in dat gesprek toen hadden verteld dat het niet volledig vergoed zou worden had ik een jaar gewacht want ik moest al 108 euro bij betalen en zoveel geld heb ik niet maar ik dacht het is belangrijk voor mijn ogen. Dus door de fout van Anders mag ik nu 200 euro betalen, dacht het niet.
Gewenste Oplossing:
Graag een oplossing dat die 200 euro ergens in wordt omgezet. En de fout wordt erkend!!
