Klacht: Factuur nadat zorgverzekering niet alles heeft betaald ivm fout Hans Anders

F.1610 op 04 maart 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden heb ik brillen gehaald omdat ik voor rijlessen echt een bril moest hebben. Ik merkte dat na een tijd dat mijn ogen slechter zijn geworden, vorige maand opnieuw oogmeting gedaan en ik moest inderdaad voor een nieuwe bril kijken en nieuwe glazen besteld worden. Mijn zorgverzekering heeft de vergoeding verhoogd met 50 euro, waardoor het 250 euro werd. Hans Anders locatie in Rotterdam had nog tot 2x toe gekeken en uitgezocht en uiteindelijk verteld dat ik ookal zit ik binnen de 3 jaar nog steeds de volledige vergoeding zou krijgen. Want eigenlijk kan ik dat pas in 2022 weer krijgen. Maar dat werd mij niet verteld. Tot gisteren kreeg ik een factuur binnen van 200 euro die ik binnen 14 dagen moet betalen, omdat mijn zorgverzekering maar 50 euro heeft betaald. Ik heb ze gebeld en inderdaad gaf me verzekering aan dat in de 3 jaar alle vergoeding al had verbruikt waardoor alleen 50 euro door hen is betaald. Ik heb klantenservice meteen van Anders gebeld, die wilden mij doorverbinden naar de locatie waar ik mijn brillen heb gehaald en tot heden toe ( 2dagen) hebben ze mij nogsteeds niet teruggebeld en nemen ze hun telefoon ook niet op.

Als zij mij in dat gesprek toen hadden verteld dat het niet volledig vergoed zou worden had ik een jaar gewacht want ik moest al 108 euro bij betalen en zoveel geld heb ik niet maar ik dacht het is belangrijk voor mijn ogen. Dus door de fout van Anders mag ik nu 200 euro betalen, dacht het niet.

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing dat die 200 euro ergens in wordt omgezet. En de fout wordt erkend!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2021 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste F.1610,

Dank voor het kenbaar maken van uw onvrede.

Ik wil u allereerst mijn excuses aanbieden dat er nooit via Klacht.nl gereageerd is op uw klacht. Dit mag u niet verwachten van Hans Anders.

Uw klacht is destijds in februari naar behoren opgelost en de factuur is ongeldig verklaard. Fijn om te horen dat dit uiteindelijk goed opgelost is voor u.

Mocht u in de toekomst ergens tegenaan lopen, dan weet u ons te vinden.

Met vriendelijke groet,
Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door F.1610