Mijn Klacht:
via Hollands nieuwe op 18/04/2013 onder order nummer : 1600517236 een HTC Desire C aangekocht. Dit toestel is 19/04/2013 bezorgd via een koerier. Bij binnenkomst bleek het toestel defect. Via telefonisch konakt op 26/04/2013 het toestel conform de richtlijnen via postnl retour gestuurd, echter niet alle bescheiden in de retourdoos gedaan waardoor de zending bij ons weer binnen is gekomen. Pakket daarna weer opgestuurd op 03/05/2013 via postnl (track en trace nummer : 3SKABA645786439), en daarn word het wel heel erg stil rondom het retourzenden. 13/05/2013 worden wij gebeld door een medewerker van Hollands NIeuwe met de vraag wat het track en trace nummer van de zending is. Daar krijg je dan het onderbuik gevoel wat je niet wilt hebben. ik heb tevens in het telefonisch onderhoud gevraagd wanneer wij een werkend toestel weer kunnen verwachten. daarop word het balletje doorgeschoven via de mail en krijgen wij 18/05/1013 te horen dat het toestel niet op voorraad is. 21/05/2013 voor de vijfde keer telefonisch kontakt gehad met de mededeling dat hollands nieuwe er op dit moment niets aan kan doen, maar met een oplossing komen en pro actief een klant te benaderen komt men niet. ik heb daarop de medewerkster gemaand om de order te annuleren omdat Hollands nieuwe in mijn beleving de afspraken niet nakomt. Contract kan geannuleerd worden, maar dan wel met het afkopen van het contract van twee jaar !!! dit is voor ons de wereld echt op zijn of haar kop ……. tot op heden dus nog geen telefoon en geen plezier van het abbonement,echter alleen maar irritaties omdat wij tot op heden niet weten wanneer wij eventueel een positieve reaktie kunenn verwachten. en binnen hollandsnieuwe krijgen wij niet de antwoorden waarop wij hopen. CONCLUSIE : TELEUURSTELLEND TOT OP HEDEN !!!!!! deze klacht richten wij nu nog naar uw organisatie, maar wij zullen ons beraden op verdere stappen naar consumenten organisaties.
Gewenste Oplossing:
oplossing : levering van een werkende telefoon en anders zonder kosten de order annuleren.
tevens abbonements geld van de eerste maand crediteren (€ 16.50 en een creditering van gemaakte belkosten (€ 19,78) en een PRO ACTIEVE houding aannemen naar klanten die het idee krijgen van het kastje naar de muur gestuurd worden. tevens telefonische excusses voor het uitblijven van informatie naar ons toe