Klachten over Groupon

Groupon is de grootste speler in de korting couponnen wereld. Ze bieden de beste deals aan van vakanties tot dagjes uit. Helaas kunnen er bij Groupon ook... Lees meer >

Statistieken van Groupon in de categorie Coupon Sites

212 klachten gemeld
2.0 /10
100 stemmen
100

Tijdslijn

Voucher nooit ontvangen

Klacht van Shahadqateh op 12 oktober 2021 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Het geld is van mijn rekening afgeschreven maar heb nooit een voucher ontvangen. Ik heb in de salon de afschrijving van mijn bank laten zien maar dit was voor de salon helaas niet mogelijk omdat zij de voucher echt moest... Lees meer

Groupon gekocht en wil graag annuleren en geld terug, maar ze zijn onbereikbaar want nergens zijn contactgegevens te vinden, waardoor ik mij niet kan beroepen op mijn herroepingsrecht. Daarom heb ik mijn klacht nog niet bij Groupon kunnen melden. Lees meer

geld niet terug

Klacht van VaRo op 04 oktober 2021 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Artikel aangeboden voor € 5 Na betaling blijkt dat je aan leverancier NOG een keer € 20 mag betalen. Geld teruggevraagd; niet mogelijk - alleen geldtegoed mogelijk voor periode van 12 maanden Lees meer

Aankoop groupon annulering

Klacht van Hasana Hamdaoui op 20 september 2021 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste ik heb nog geen 14 dagen geleden een aankoopbon gekocht met order nummer:923683437 en zou graag gebruik willen maken van mijn herroepingsrecht om deze te annuleren en mijn geld terug te vragen aub,alvast bedankt en met vriendelijke groeten Lees meer