Klacht: Grote onkosten door cmtelecom

op 17 maart 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Het viel me op dat de telefoonrekening van mijn zoon erg hoog was.
Toen ben ik terug gaan kijken en er is nu 135€ van mijn rekening gehaald door cmtelecom. Lekker lucratief zo! sms codes 4555, 3669 en 5566 hebben goed toegeslagen. Ik heb het nu weten uit te zetten denk ik via www.payinfo.nl.

Kan ik mijn geld terug krijgen en hoe voorkom ik dat het weer gebeurt?

Als ik mijn verloren geld terug heb en als ik weet hoe ik kan voorkomen dat het weer gebeurt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 10 april 2017 om 13:27 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Henri123