Klacht: Grote onkosten door cmtelecom

op 17 maart 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het viel me op dat de telefoonrekening van mijn zoon erg hoog was.
Toen ben ik terug gaan kijken en er is nu 135€ van mijn rekening gehaald door cmtelecom. Lekker lucratief zo! sms codes 4555, 3669 en 5566 hebben goed toegeslagen. Ik heb het nu weten uit te zetten denk ik via www.payinfo.nl.

Kan ik mijn geld terug krijgen en hoe voorkom ik dat het weer gebeurt?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn verloren geld terug heb en als ik weet hoe ik kan voorkomen dat het weer gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 10 april 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Henri123