Mijn Klacht:
Op 31-01-23 een wensballon besteld om te bezorgen op vrijdag 03-02-23 voor de 18e verjaardag van mijn nichtje.
Kreeg keurig de bevestiging dat deze op de gewenste dag bezorgd zou worden, maar dit gebeurde helaas niet.
Daarna zag ik dat de ballon op zaterdag 04-02-23 bezorgd zou worden, vervolgens werd dat zondag en daarna is de ballon pas MAANDAGavond 06-02-23 bezorgd!! Dat is 3 dagen te laat!
Als jullie de levertijd niet na kunnen komen, wat stellen jullie dan nog voor als bedrijf?
En waar betaal je dan eigenlijk nog voor? Een ballon die al haar waarde heeft verloren? Een excuses zou op zijn minst op zijn plaats zijn bij Greetz, maar blijft erg stil bij hun. Blijkbaar wordt er dus ook niet gecontroleerd of het bestelde cadeau (door Packs) op de gewenste dag bezorgd wordt. Een beetje nazorg zou Greetz sieren. Graag mijn verzendkosten van €5,95 retour alstublieft!
Gewenste Oplossing:
Een uitleg over waarom dit te laat bezorgd is
Een excuses
Mijn verzendkosten (€5,95) terug op mijn rekening gestort
