Klachten over Greetz.nl

Greetz is een website waar uw kaarten en cadeautjes kunt versturen. U kunt gebruik maken van de vele standaardkaarten op de website, of uw eigen kaart... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Internetshops - Wenskaarten

99%
157 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
156 klachten opgelost
5.6 /10
136 stemmen
136

Tijdslijn

Ik heb nu tot drie keer toe een klacht ingediend bij Greetz, daarnaast nog enkele mails gestuurd en nog steeds geen enkele constructieve reactie ontvangen. Bestelling gedaan op 30 september, bezorging had plaats moeten vinden op 3 oktober maar is... Lees meer

Maak regelmatig kaarten voor vrienden voor verjaardagen of andere momenten. Bij Greetz kan je daar ook een cadeau bijvoegen. Nu is 2x mijn kaart geannuleerd, eenzijdig, zonder overleg, omdat het betreffende cadeau niet voorradig was. Wel krijg je ontvangstbewijs en... Lees meer

Zowel bij een overlijden - wel opgelost door Greetz met een. Os. Loenen aan gedupeerde, 2e kaart vorige week niet op tijd en nu vandaag weer geregeld met een koerier waar je extra voor betaalt kaart voor mijn jarige... Lees meer

Bij deze dienen wij een klacht in Op 4-9 hebben wij een bestelling gedaan bij Greetz Op 7-9 kaarten hebben wij de kaarten ontvangen pakket(envelop) in een gekreukelde envelop, waardoor aan alle kaarten een beschadigde hoek zit. Erg slordig dat dit zo... Lees meer

Na een succesvol huwelijksfeest wilde ik fam.leden en vrienden verrassen met een bedankje. Kostenplaatje uitgave plusminus €231,dit verdeeld over 2 orders . Dit is massaal verkeerd gegaan alle bedrukt mercy verkeerd geleverd op verkeerde adres ! 2 bestellingen waaronder donuts... Lees meer