Klachten over Greetz.nl

Greetz is een website waar uw kaarten en cadeautjes kunt versturen. U kunt gebruik maken van de vele standaardkaarten op de website, of uw eigen kaart... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Internetshops - Wenskaarten

100%
149 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
149 klachten opgelost
5.7 /10
113 stemmen
113

Tijdslijn

Op 2 april heb ik 50 uitnodigingen voor een feest op 5 mei a.s. besteld, á €44,45. Ik heb deze echter nooit ontvangen. Ik heb op 4 april de klantenservice meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ik kreeg een bandje. Na drie... Lees meer

Vorige maand had ik een kaart bestelt voor de 90ste verjaardag van mijn opa. Hij heeft de kaart nooit ontvangen. Vervolgens heb ik hiervan een melding gemaakt bij greetz, maar tot op de dag van vandaag niks gehoord. Echt ondeskundig... Lees meer

Afgelopen donderdag probeerde ik een kaart via Greetz te bestellen. Ze konden helaas deze niet verwerken, door een fout in hun systeem. Dus moest ik de hele kaart opnieuw maken en schrijven. Vervolgens opnieuw besteld. De kaart kon nu niet... Lees meer

Op 29-03-18 heb ik een bestelling geplaatst voor een kaart en 6 gepersonaliseerde cupcakes. Bedrag ruim 35 euro. Meteen betaald via IDeal. Ook tracktrace code ontvangen en daarin staat dat het op 30-03-2018 afgeleverd zou moeten zijn. Mijn vriendin heeft... Lees meer

Heb verleden week vanuit spanje via greetz een grote kaart willen laten bezorgen voor de pasen heb het al op 28 maart besteld krijg bericht van greetz wordt 31 maart bezorgd tot dusver geen paas kaart hoef voor mijn nu... Lees meer

Zogenaamd niet betaald

Klacht van op 03 april 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Op 10-3 een kaart door mij besteld bij Greetz.nl, gekozen betaaloptie 'via automatisch incasso'. Totaalbedrag van €3,33. Op 13-3 werd door hun een bedrag van mijn rekening afgeboekt van €6,66 euro, bedrag werd dus dubbel van mijn rekening afgeschreven. Hiervan werd het teveel... Lees meer

Bloemen en kaart zijn nooit aangekomen

Klacht van op 30 maart 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Bloemen en kaart zijn nooit aangekomen bij diegene die deze had moeten ontvangen. Helaas ging het om een aanrijding waar de bloemen en kaart waren bedoeld voor het slachtoffer. Status van de bestelling is bezorgd maar nooit aangekomen blijkt nu... Lees meer