Klacht: Valentijnsdag kado

Sabinedelft op 15 februari 2013 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

‎5/02 valentijn kado besteld, 13/02 verzonden 14/02 niks gehad. Greetz gemailt en volgens hun lag het aan de koerierdienst .. Volgens greetz is koerierdienst langs geweest en waren wij niet thuis ( 14/-2 en 15/2 hele dag thuis geweest ) dit klopte dus niet nr koerierdienst gehad. daarna toe gebeld zegt gewoon geleverd te hebben en zouden terug bellen, na uur nog niet terug gebeld, weer terug gebeld en zouden wederom terug bellen na 3 uur niet terug gebeld.. weer terug gebeld telefoon koerierdienst uit. Greetz weer mail gestuurd dat er toch echt iets niet klopt. Nu eindelijk oplossing bestelling word opnieuw verzonden op hun kosten. Hopelijk gaat het dit keer dan wel goed… pffff zal mij benieuwen.

Normaal ingelicht worden hoe of wat verder... word van hot naar her gestuurd zonder enig normaal antwoord. Heb nog niets binnen, koerierdienst reageert niet, en greetz mag je ook hele dag wachten op antwoord. Weet nu nog niet veel of ik nu nieuw pakket krijg of niet waar het eerst pakket is gebleven .. wil vergoeding of zo snel mogelijk het pakket

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 16 februari 2013 om 16:35 geantwoord

Klant gemaild en aangeboden het opnieuw te versturen op onze kosten of de bestelling te vergoeden met een terugstorting

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Greetz.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door