Mijn Klacht:
Heb 11 Febr een doos Merci met foto besteld, extra laten inpakken, voor Valentijn, maar nog niet aan gekomen. Slordig heb toch 11,50 betaald.
Geen goede service.
Gewenste Oplossing:
Niet tevreden.
Irma de Wolf op 15 februari 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten
Beste Irma, Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet bezorgd is, excuses voor het ongemak. We hebben de bestelling na het samenvoegen van de kaart & cadeau meegegeven aan PostNL voor de bezorging. Het...
Een klant heeft op 11 februari een doos Merci met foto besteld bij Greetz.nl, inclusief extra inpakservice voor Valentijn. De bestelling is echter niet bezorgd, wat de klant als slordig en een slechte service ervaart, vooral gezien de betaalde prijs van 11,50 euro. De klacht is inmiddels opgelost.
Heb 11 Febr een doos Merci met foto besteld, extra laten inpakken, voor Valentijn, maar nog niet aan gekomen. Slordig heb toch 11,50 betaald.
Geen goede service.
Niet tevreden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 maart 2017 om 10:06 geantwoord
Beste Irma,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet bezorgd is, excuses voor het ongemak.
We hebben de bestelling na het samenvoegen van de kaart & cadeau meegegeven aan PostNL voor de bezorging. Het kan voorkomen dat er een vertraagdag ontstaat.
Inmiddels zijn we al 4 weken verder en zullen wij ervoor zorgen dat het orderbedrag wordt terug gestort naar het rekeningnummer waarmee betaald is.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz,
Eline
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM