Klacht: Misleiding onjuiste producten

Semihhh op 21 april 2022 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Voor mijn moeder heb ik bloemen uitgekozen met een vaas. Deze bloemen heb ik overigens nog twee maal besteld maar nooit geweten dat dit ook verkeerd was besteld.

Nu ben ik toevallig bij mijn moeder en openen samen haar Greetz pakket. Ik zie gelijk dat dit een hele andere vaas is, en ook meer een pot waar een deksel op gedraaid kan worden en is overgespoten naar zwart.

Ook is de ingang van de vaas breder waardoor de bloemen anders staan dan als het een smalle ingang zou hebben.

Dit heb ik vervolgens gemeld in mijn mail en krijg te horen dat het vervelend is en 10 euro tegoed.

Hiervoor krijg ik geen juiste vaas en betaal ik meer verzendkosten straks.

Ook is de klantenservice (chat) mevrouw niet zo vriendelijk en voelt het alsof ik het zelf allemaal verkeerd heb gedaan.

Dit heb ik ook op mijn verhaal van mijn instagram gezet en krijg hierbij te horen van mijn eerder geleverde cadeautjes dezelfde vaas hebben gehad.

Dit is mega balen want ik betaal voor wat ik zie maar uiteindelijk krijgen we het niet

Wat kan ik hier mee doen ?
Ik wil gewoon kortom mijn vaas.. en anders het bedrag voor de drie vazen terug.

Ik wil of mijn vaas terug waar ik in eerste intantie voor heb betaald, en anders het geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Semihhh