Klacht: Lisa

LisaHa op 17 mei 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week had mijn zus mij een ballon opgestuurd. S’avonds kwam de buurvrouw aan de deur met onze ballon omdat deze s’middags gewoon voor de deur was gezet. (Ik weet niet of er is aangebeld en niemand deed open of dat die daar gewoon is neergezet). Nou was het gelukkig de buurvrouw die het zag. Maar is toch zonde als iemand anders deze ballon gewoon had meegenomen.

Gewenste Oplossing:

Als bezorgers dit niet meer doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 02 juni 2017 om 19:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lisa,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie!
Wat vervelend om te horen dat de koerier het pakketje gewoon voor de deur heeft gezet, dit is absoluut niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Uiteraard willen we dit doorgeven zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.
Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling?
We horen het graag van je.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door