Klacht: Kaart niet aangekomen bij adres.

Edith Schubert op 09 juni 2024 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 juni een beterschapskaart verzonden en zou 7 juni bezorgd worden.
Vandaag is het 9 juni en de kaart is nog niet ontvangen door betrokkene.

Gewenste Oplossing:

Graag alsnog de kaart versturen op het aangegeven adres.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Greetz.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Edith Schubert

1 jaar geleden - Inderdaad heb ik een klacht ingediend omdat mijn kaart niet was aangekomen. Uiteindelijk is de kaart bezorgd, alleen een paar dagen later. Dus toch wel een beetje blij.

Alle klachten die gemeld zijn door Edith Schubert