Klacht: Kaart

sam0701 op 05 december 2012 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee weken geleden een kaart via greetz.nl verstuurd. Alleen is die nog steeds niet aangekomen. Het adres was goed en de betaling was afgerond.

Gewenste Oplossing:

Dat ik een nieuwe kaart mag versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Greetz.nl

9 jaren geleden - Beste klant, Wat vervelend dat jouw kaart nog niet is bezorgd. Kun je ons jouw ordernummer laten weten? We zoeken het dan graag voor je uit! Met vriendelijke greetz!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 24 december 2012 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant via ons eigen e-mail systeem gemaild voor meer informatie om de klacht te kunnen behandelen

Alle klachten die gemeld zijn door