Klacht: greetz.nl super slecht! nooit iets bestellen daar!

yrraBz0rz op 14 februari 2013 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht over greetz.nl.
Al dagen geleden iets besteld op Gerets.nl voor Valentijn.
Niet bezorgd op Valentijnsdag.
Ze weten dat het drukker is rond Valentijn….dan zorg je voor meer personeel! Telefonisch slecht bereikbaar en mail wordt niet beantwoord.
Ik bestel er nooit meer iets!
En als het er morgen niet is ga ik mijn geld terug eisen!

Gewenste Oplossing:

Als het morgen (15-02-2013) er niet is, eis ik mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 18 februari 2013 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft al per e-mail contact gehad. De bestelling stond op verzenddatum 14 februari waardoor de bestelling niet op valentijnsdag bezorgd kon worden.

Alle klachten die gemeld zijn door