Klacht: Greetz app ?

Guzzkonijn op 29 november 2012 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 dagen dat ik via de iPad mijn foto kaart wil versturen. Ik word er steeds uitgegooid. Als je naar oplossingen gaat zoeken op de site vermelden ze niets. Doe ik iets verkeerd?

Gewenste Oplossing:

Dat de app gewoon werkt naar behoren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 30 november 2012 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant gemaild vanaf ons eigen klantenservice systeem. Hier kan de klant op reageren om te kijken wat wij kunnen doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Greetz.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door