Klacht: Greetz app valt telkens uit

channie82 op 15 november 2012 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer de hele avond al een kaart te versturen via de Greetz app, kaart is gemaakt en zodra hij verder wil gaan naar het winkelwagentje valt de hele app uit. Ook als ik in de app op mijn winkelwagentje klikt valt de app uit. Heb alles al opnieuw opgestart, maar dat helpt niets.
Ik kan ook niet meer op jullie site komen. Als ik op mijn iPad naar www.greetz.nl ga dan krijg ik steeds het scherm waarin staat dat ik de app kan downloaden. Deze app heb ik echter al, maar ik kan nergens doorklinken naar jullie website.
Kortom, het werkt niet en ik wil toch echt graag mijn kaart vesturen!

Gewenste Oplossing:

Dat de kaart verstuurd wordt, en de app doet wat hij moet doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 16 november 2012 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant al gemaild over eventuele oplossingen.

Alle klachten die gemeld zijn door