Klacht: Geen bloemen met vaas op 14 februari

Angela Wolterman op 15 februari 2022 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus heeft geen bloemen met vaas ontvangen op 14 februari. Wat jammer zeg! Een mail van jullie zegt dat het wel bezorgd is, niet dus. Hoe kunnen we dit oplossen?? Ik hoop dat jullie hierop reageren.
Dit is mij nog nooit gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe vaas met verse bloemen voor mijn zus!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Wolterman