Klacht: Geen bezorging van greetz.nl op valentijnsdag!

Lewiswiggins op 14 februari 2013 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb op 13 februari rond 16:00 een bestelling geplaatst voor valentijnsdag. Nou wordt er op de website beloofd het de zelfde dag nog te posten, wat zou moeten betekenen dat het met valentijn bezorgd kan worden. Nu snapt ieder mens dat er een mega drukte is met valentijn en daar zouden ze rekening mee moeten houden. Nou is mijn pakketje speciaal voor valentijnsdag bedoeld en niet voor andere dagen. Dit betekend dat als het vandaag niet meer geleverd kan worden, ik het niet meer dan normaal vind dat het vergoed wordt, aangezien ze niet kunnen waarmaken wat ze beloven en de producten belachelijk duur zijn.

Ik wil mijn geld terug! Ook zou het netjes zijn als ik hiervoor een oprechte excuses aangeboden kreeg.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 15 februari 2013 om 10:30 geantwoord

De klant heeft ons gemaild vanaf ons eigen e-mail systeem. Wij hebben de klant gemaild en nemen de klacht daar verder in behandeling.

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Greetz.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door