Klacht: Bestelling niet op tijd

AnkeBult op 20 maart 2022 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Op 12 maart heb ik een kaart gemaakt en besteld met greetz, samen met een set chocolade repen. De bestelling zou 19 maart bij mijn moeder worden bezorgd, maar dat gebeurde niet.. Ze is 20 maart jarig en nu kom ik met lege handen aan.. Ik vind dit heel erg.. Je besteld op tijd, maar ze kunnen het niet op tijd leveren. Ze vertellen mij dat ze hierin verder niks voor mij kunnen betekenen en bieden mij een kortingscode aan, waar ik niks aan heb, want mijn moeder krijgt haar bestelling niet voor haar verjaardag..
Ik was altijd heel tevreden met Greetz, maar ik koop mijn cadeaus in het vervolg wel ergens anders.

Dat mijn gehele bestelling wordt vergoed, aangezien ze de bestelling niet op tijd kunnen leveren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnkeBult