Klacht: Bestelling kan niet geannuleerd worden

Danny1991NL op 11 februari 2024 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 februari een bestelling geplaatst welke 13 februari verstuurd zou worden om op 14 februari bezorgd zou worden. 6 uur later wil ik de bestelling annuleren maar dit gaat volgens de medewerker niet ondanks dat de bestelling pas over 2 dagen verstuurd gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Iets wat pas over dagen verstuurd zou worden zou toch in alle redelijkheid gewoon te annuleren moeten zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Greetz.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

Reactie van de melder van de klacht Danny1991NL

9 maanden geleden - Geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny1991NL