Klacht: Beschadigde chocoladeletter en de tekst half op de kaart

Sabine1978 op 06 december 2012 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn man een kaart met chocoladeletter gestuurd, de chocoladereep was geplet, en de verpakking is ook niet veel van over, de kaart met tekst was maar half afgedrukt op de kaart, niet echt netjes, dus ben zeker niet tevreden hierover.we waren 5 jaar getrouwd en dan krijgt mijn man zoiets toegestuurd, heb er 12 euro voor betaald.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe chocoladeletter en nieuwe kaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 07 december 2012 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant via ons eigen klantenservice systeem gemaild.

Bericht van Greetz.nl

9 jaren geleden - Beste Sabine, Bedankt voor je e-mail! We zullen via ons eigen e-mail klantenservice systeem je e-mailen. We raden je dan ook volgende keer aan ons zelf te contacteren via de website. Met vriendelijke greetz, Greetz klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door