Klacht: Adres waar al eerder door Greetz is bezorgd bestaat ineens niet meer volgens Greetz

S Flipse op 12 maart 2022 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Voor mijn vriendin waar ik helaas niet naar toe kon voor haar verjaardag op 5 maart kaart met cadeautje besteld, kosten €14,95. Twee jaar eerder op hetzelfde adres ook een kaart met cadeautje laten bezorgen (in bestelhistorie staat ook dat dit bezorgd is en vriendin gebruikt het cadeautje ook, dus allemaal goed gedaan). Nu krijg ik op 8 maart bericht met ‘vervelend nieuws, maar bestelling is niet bezorgd, adres is onjuist. Adres voor de zekerheid nagekeken, staat in Greetz adresboek dus kon eigenlijk al niet fout en inderdaad, klopt gewoon. Dit gemeld bij Greetz. Weer een mail dat is nagevraagd bij kadaster maar adres bestaat niet. Nummer 11-1 en 11-3 wel maar 11-2 niet. Nogmaals gemaild dat het klopt maar als ze bij de buren willen afgeven, ook goed. Vervolgens hoor je niks. Vrijdag stand van zaken gevraagd, weer bericht dat collega al had gezegd dat adres niet bestaat, dus betaal even 3,95 bij en we bezorgen op een ander adres. Uitgelegd dat dit niet klopt, adres is bekend bij hen, bij Jumbo, Bol, DHL, hello fresh dus ga niet nog eens 3,95 betalen op een bedrag van 14,95 voor zaadjes.. Komt er weer een mail vandaag dat het adres niet bestaat en als ik even 5,- bij betaal dan bezorgen ze ergens anders of ik krijg mijn geld terug na aftrek van de bezorgkosten! Dit is toch niet wat je van een bedrijf als Greetz waar ik al 9 jaar bestel verwacht? Mijn vriendin woont niet op een spook adres en Greetz heeft daar al eerder geleverd! Ik wens dan ook de volledig 14,95 terug.

Ik wil in ieder geval de 14,95 terug. Greetz vraagt eerst 3,95 extra om bij de buren te bezorgen en gevolgens wordt dat verhoogd naar 5,-. Voor alle ergenis, tijd en energie die ik in dit verhaal kwijt ben mogen ze die 5,- extra aan mij storten, zodat ik bij een ander een leuk presentje kan laten bezorgen bij mijn vriendin!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Flipse