Klacht: Glasplaatje weer stuk geleverd

op 31 augustus 2018 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste meneer mevrouw Teerds, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het glasplaatje weer defect bij u geleverd is. Ik heb zojuist een nieuw plaatje voor u in bestelling gezet en deze wordt per koerier van KeukenConcurrent bij u geleverd. Ik zorg er voor dat er na het weekend met u contact wordt opgenomen om daarvoor met u een afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 03 september 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer mevrouw Teerds,

Ik heb vernomen dat mijn collega van de klantenservice reeds contact met u heeft opgenomen om een afspraak te maken. Op 6 september zal een koerier bij u langs komen om de BP saver af te leveren. Indien u nog vragen heeft vernemen we dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door GerenLea1954