Klacht: gitaar gebroken tijdens vervoeren

op 25 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een prachtige gitaar in een degelijke hard-shell koffer verstuurd naar mij. Via de DPD. Eenmaal aangekomen bleek er een scheur in de halt te zitten. De lakschilfers die er nog aan bungelden vertelde mij dat dit alleen maar zeer recent gebeurd kon zijn. Hardhandig gooien en smijten of zoiets degelijks.

Volgens de verzekering van DPD was de gitaar niet voldoende verpakt.
Terwijl er geen betere verpakkingsmanier is om een gitaar te versturen!!

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van het aanschafbedrag van 475,-

Reactie van de melder van de klacht S vd Kraats

2 maanden geleden - thx. ik wacht het af. schandalig dit.

Alle klachten die gemeld zijn door S vd Kraats