Klacht: Gevaarlijke situaties station ArenA na Colplay concert

op 27 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Na afloop van het Coldplay concert van afgelopen vrijdag 24-6-2016 in de ArenA onstonden door de drukte op het station Amsterdam Bijlmer ArenA zeer gevaarlijke situaties en propvolle treinen. Door de grote aanloop was het mega druk op het station en stonden mensen te dringen om het beperkte aantal treinen maar niet te hoeven missen en naar huis te kunnen. Dit leidde tot gevaarlijke situaties! Eenmaal in de trein was het niet veel beter; veel te vol en mensen konden nauwelijks staan, laat staan enigzins bewegen.

Los van de gevaren die er waren op het station is het van de zotte dat ik überhaupt heb moeten betalen om mee te mogen "reizen" met de NS. Enige compensatie van de tickets zou het minste gebaar zijn van de NS.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 13:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Welies