Klacht: geluid radio ( internet ) valt regelmatig weg

op 26 december 2017 over Bose in de categorie Electronica Merken

Onlangs ( eind september begin oktober 2017 ) heb ik een Bose 650 lifestyle aangeschaft. Dat deze niet goedkoop zijn weet u als geen ander. Zins de laatste update valt het geluid regelmatig weg enkele keren per uur, de ene keer voor een paar tellen en de ander keer voor een lange periode, waardoor je het systeem uitzet en na 30 sec. weer aan zet dat helpt, maar niet voor lang. Ook bij het inschakelen van het systeem ism de media box gaat deze enkele automatisch over naar het TV signaal via de afstandsbediening zet men dan deze weer op de media box dat moet je dan 3 of 4 x doen, pas dan snapt het systeem wat ik bedoel. Al met al en ondanks dat het geluid een hoop goed maak begin ik mij nu af te vragen of ik met deze aanschaf wel de goede keuze heb gemaakt. Ik hoop voor u dat er op korte termijn een oplossing is voor deze klachten. Daar ik nog in de garantie zit.

Permanent geluid en dat het systeem doet wat ik zeg. Naar mijn idee heb ik alles goed aangesloten

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RuudVredebregt