Deze man die met de auto een oranje zwaailight voert om de kranten in de straat te deponeren/brievenbus dorp Babberich), volgens de wet mag hij helemaal geen oranje licht op zijn dak voeren op zijn dak v/d auto.
Het is ook... Lees meer
Vanaf 28 juni al geen krant mogen ontvangen, lekker abonnement is dit zeg.
Neem je een proefabonnement van 10 weken voor een schappelijke prijs. 28 juni maandag zou ik mijn eerste krant krijgen. Vandaag vrijdag 16 juli heb ik nog steeds... Lees meer
Ik wordt er heel moe van dat met enige regelmaat de krant niet bezorgd wordt. Ik wil een papieren krant ontvangen en niet digitaal, Ik wil ook graag een telefoonnummer van de bezorger zodat ik kan bellen en weet wat... Lees meer
deze winter al heel vaak geen krant ontvangen,en hij komt altijd te laat Lees meer
De buurman links heeft de krant wij niet Lees meer
Vandaag weer geen krant ontvangen! Lees meer
Wij krijgen de krant altijd pas rond half acht en zaterdags rond half negen Lees meer
Afgelopen vrijdag wederom geen krant ontvangen. Dit jaar al minstens 10 keer. Ondanks klacht hierover geen terugkoppeling. Lees meer
Tijdens vakantie van familie zou krant bij ons bezorgd worden. Al ruim een week geen krant in de bus gehad en al 3 keer gebeld. Men doet niet eens aan nabezorging! Schandalig! Lees meer
Al 4 x zaterdagkrant niet gehad
Erg vervelend, wat is er an de hand????
Ik wacht af, en in het dorp is er ook geen gelderlander te krijgen ? Ook niet bezorgd!
Graag actie ondernemen met bezorger. Lees meer