Mijn klacht........Het is belachelijk dat er geen krant word nabezorgd.
Ik wil de krant niet digitaal lezen!!!!!!!!
De krant verwacht ik voor 7uur in de bus.
Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is,wil ik nabezorging.
Dat is al jaren zo... Lees meer
De bijlage Link hen OK niet ontvangen Lees meer
afgelopen week is de Gelderlander pas na 7.15 uur in onze bus gevallen waardoor ik de krant pas in de avond lezen kon. Ik werk al vroeg en moet dus nu mijn ochtendkrant missen. Voorheen was de bezorger op tijd... Lees meer
Mijn schoonoud!!!ers gingen op vakantie en wij zouden die week de krant ontvangen. Niets gehad. Mijn schoonvader heeft toen contact gehad met de Gelderlander en zij hadden beloofd dat wij 2 weken gratis de Gelderlander zouden ontvangen. Vanaf donderdag 6... Lees meer
Sinds ruim drie jaar was ik bezorger bij de gelderlander in Rheden.
Altijd op tijd en nooit ziek.ruim 3 jaar bezorger van 1 wijk en sinds november 2013 van 2 wijken.
Dat betekend kwart over vier opstaan en vijf uur op depot... Lees meer
Het is vandaag 01-02-2014. Laatst heb ik voor een gereduceerde prijs een vervolgabonnement genomen. Ik had eigenlijk de krant opgezegd omdat deze voor mij niet meer te betalen was. Daarop kwam de Gelderander met een aanlokkelijk aanbod van een half... Lees meer
Heb tablet een week geleden besteld en meteen betaald.
Niet ontvangen. Lees meer
Krant 'de Gelderlander'zou starten vandaag, is niet bezorgd.
Via kaart ingestuurd vorige week, 6 weken aanbieding.
Lees meer
Dag,
Wat is er nu zo moeilijk om iedere zaterdag een krant in de bus te doen? en waarom is het ook moeilijk om een melding voor nabezorging te geven? en waarom wordt er keer op keer van alles beloofd en... Lees meer
Vanochtend is de krant voor de zoveelste keer niet bezorgd. Gemeld voor 11.00 uur. Voor 14.00 zou een nieuwe krant worden bezorgd, maar wederom geen krant. Lees meer