Al 2 weken ontvangen wij de ochtendkranten zo rond de de middag, met als hoogtepunt gisteren de zaterdag krant om 16.15 uur. De Gelderlander beroept zich op overmacht, omdat ze een tekort aan bezorgers hebben en op zoek zijn naar... Lees meer
Vandaag, zaterdag geen krant ontvangen, is de tweede keer binnen enkele weken. Met de aangeboden waardebon 7 verkooppunten in mijn woonplaats afgestruind en nergens te verkrijgen. Maandag ga ik DG bellen en ik denk er hard over om mijn abonnement... Lees meer
Weer geen krant vandaag,ik baal als een stekker,aan digitaal krant lezen heb ik ook niets.en een tegoedbon ook helemaal niets.en dan uitgerekend op Zaterdag geen krant.ben erg boos. Lees meer
Heb bijna dagelijks gebeld dat ik geen gelderlander heb ontvangen.. Zaterdags kun je niet bellen.
Ik heb ook niets met online kijken. Ik betreur dit erg. Ik heb ook niets aan een tegoedbon. IK WIL GEWOON MIJN KRANT OM 7.00... Lees meer
Sinds afgelopen maandag komt de krant rond 8 uur en dat is telaat, hij behoort voor 7 uur te zijn bezorgd. Lees meer
als wij de krant niet ontvangen en wij melden dit, krijgen we de digitale krant (vinden wij niet prettig) en we krijgen een waardebon (die we moeten uitprinten en we hebben geen printer) waar we mee naar de winkel kunnen.... Lees meer
De bezorging is waardeloos. Regelmatig ontvangen wij geen krant.
Als dit zo blijft wil ik mijn abonnement beëindigen.
Ik ben zeeeeer ontevreden. Lees meer
Veelvuldig de krant te laat ontvangen.
Reden om op te zeggen Lees meer
Ik heb sinds een maand een abonnement waarbij op zaterdag de krant bezorgt zou worden en weekdagen digitaal.
de krant is 0 keer bezorgd.
ik moet hem nog steeds zelf halen in de winkel. Lees meer
Deze week heb ik de Gelderlander slechts 1 keer (gisteren vrijdag) ontvangen, dus van maandag tot en met donderdag en vandaag (zaterdag) niet! Elke dag gereclameerd maar de Gelderlander reageert niet behoorlijk. Dagelijks langdurig in de wacht, want de telefonische... Lees meer